Home - Malaysia - Selangor - Bengkel Kereta
Place Types : Automotive Repair Shop, Automotive Body Shop
Address : selangor, 41250 Klang
Coordinate : 3.06318882798, 101.518800259
Phone :
Email :
Rating : 3.80
Social : facebook.com/bengkelazharskyfeelauto
1.9K people like this.
Opening Hours :
Monday: 09:00 - 18:30
Tuesday: 09:00 - 18:30
Wednesday: 09:00 - 18:30
Thursday: 09:00 - 18:30
Friday: 09:00 - 18:30
Saturday: 09:00 - 18:30
Sunday: -
Inappropriate listing? Request for Deletion
Like this? Embed to your site
Outdated or incorrect information? Suggest an Edit

frequently asked questions (FAQ):

  • Where is Bengkel Kereta?

    Bengkel Kereta is located at: selangor, 41250 Klang.

  • What is the opening hours of Bengkel Kereta?

    Monday: 09:00 - 18:30
    Tuesday: 09:00 - 18:30
    Wednesday: 09:00 - 18:30
    Thursday: 09:00 - 18:30
    Friday: 09:00 - 18:30
    Saturday: 09:00 - 18:30
    Sunday: -

  • Where are the coordinates of the Bengkel Kereta?

    Latitude: 3.06318882798
    Longitude: 101.518800259

About the Business:

Bengkel repair atau baik pulih kereta. Perkhidmatan Bateri 24 Jam penghantaraan area lembah klang. Jika kenderaan anda mengalami masalah boleh hubungi kami.

Description:

Membaiki Pulih Kenderaan Petrol & Diesel. Call 018-211 2455 / 012-973 7073

What Other Say:

User (24/08/2018 19:36)
Lagi canggih kereta lagi ligat penyamun nya...
3min settle job.

User (16/05/2018 22:22)
Ramadhan kareem Selamat menyambut ketibaan bulan mulia bulan puasa.
#janganTakPuasa #sedekahLebihSikit

User (08/05/2018 21:37)
Selamat mengundi bagi semua pengundi berdaftar. #pru14

User (07/05/2018 11:20)
Layan super duper car

User (05/05/2018 11:08)
Klo taknak habuk kereta ..parking laa dalam buble mcm nie... Hehehe...
#keretakilat

User (16/03/2018 23:38)
Teknologi berkembang maju. #kereta

User (06/03/2018 09:44)
Bengkel kami dilantik sebagai salah satu panel workshop terpilih bagi kenderaan Pos Malaysia. Terima kasih kami ucapkan kerana mempercayai perkhidmatan dan kualiti kami. Ianya salah satu platform kami untuk kami terus berkembang dan maju dlm bidang automotif ni. Kami bangga dengan pencapaian kami dan kami akan terus maju ke hadapan. Insyallah..

User (16/02/2018 02:22)
Happy #CNY2018

User (13/02/2018 17:59)
VAN FORD SPECTRON 1.8 (M) untuk dilepaskan.
Jika ada yang berminat boleh hubungi atau whatapps kami 018-259 0284 / 012-672 6566

User (06/02/2018 01:12)
Barang penting nie, #jarangTengok #barangBaik

User (06/01/2018 15:00)
⚠️PERHATIAN ! KERETA ANDA AKAN DALAM KEADAAN SELAMAT TIDAK BERHABUK DAN PANAS JIKA ANDA MENUTUP DENGAN SELIMUT BIRU NI⚠️ . . Bagai di tusuk sembilu hati ni, bila tengok kereta baru beli da bercalar. Ni la masalah utama saya dulu bila kereta baru beli da calar disebabkan KUCING MENCAKAR atas bonet dan bumbung. .... Siapa tak pedih tengok kan, memang sakit hati tapi tu cerita dulu la, lepas saya guna selimut kereta biru ni, masalah CALAR, BERHABUK dan PANAS selesai. . Kalau tuan-tuan ada masalah yang sama macam saya hadapi dulu boleh terus hubungi kami segera. . Kami ada sediakan selimut kereta untuk menyelesaikan masalah tuan-tuan. . KLIK LINK DIBAWAH UNTUK DAPATKAN HARGA PROMOSI! . 📲 wasap.my/+60127061802/SELIMUT-OXFORD (mie) 📲 wasap.my/+60127061802/SELIMUT-OXFORD (mie) 📲 wasap.my/+60127061802/SELIMUT-OXFORD (mie) . . KELEBIHAN SELIMUT OXFORD . 1. Melindungi dari cakaran kucing dan ayam. 2. Tahan dr hujan dan panas. 3. Melindungi habuk, kencing kucing, taik cicak, taik burung. 2. Mudah disimpan dan di pasang. 4. Tahan lama & tak mudah koyak. 5. Di buat dengan bahan yg berkualiti. 6. Tak melekat pada body kereta atau merosakkan cat.
. CIRI-CIRI SELIMUT OXFORD . 1. Bahan utama high density oxford fabric dan lining cotton. 2. Ketebalan selimut 3-5mm. 3. Jangka hayat bahan 4-6 tahun 4. Berat 2kg 5. Kalis air, anti uv, anti calar.
. SIZE & HARGA: . 1. Compact RM250 2. Sedan RM260 3. MPV RM280 . WARRANTY 3 BULAN (Factory Defect) . FREE BAG & GIFT . 📲 Whatsapp SELIMUT ke 0127061802 (mie) 📲 Whatsapp SELIMUT ke 0127061802 (mie) 📲 Whatsapp SELIMUT ke 0127061802 (mie) . P/s: Stock kami terhad, dapatkan sekarang!
See more

User (31/12/2017 13:51)
Lagi nama manusia, kot celah mana pon dia boleh cari akai nak bagi pecah kod sistem teknologi canggih kereta mahal nie.
Salam tahun baru 2018. Selamat bayar insyuran mahal boleh claim noh.

User
Service terbaik.... Friendly... Lepas nie kalau kete rosak... Boleh htr lg kat abg2 nie smue... �

Similar Places:

1. Doktor Cermin Klang
No.35, Grd Flr, Jalan Bayu Tinggi 1a, Bandar Bayu Tinggi 41200 Klang Selangor., 41200 Klang
Coordinate: 3.01262, 101.4394302
Phone: 0162386120 (plus.google.com)

2. Jaya Auto Service
Jalan Tenom - Keningau, 89007 Keningau
Coordinate: 5.3269225065, 116.149520874
Phone: +6087331562

3. PitStop Auto Garage Bangi
No. 9, Jalan P10/ 16, Taman Industri Selaman, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Malaysia
Coordinate: 2.97696, 101.7475
Phone: +60133977484

4. ATS Automobile
no 18,jalan PJS 11/ 5 bandar sunway subang jaya, 46150 Petaling Jaya, Malaysia
Coordinate: 3.06612, 101.60199
Phone: 0356364355

5. Paradigm Auto Pro Services
28 Jalan TP 7/ 2, Taman Perindustrian UEP, Subang Jaya, 40400 Shah Alam, Malaysia
Coordinate: 3.0436082, 101.5502074
Phone: 60356141488

6. Katana S Two Garage
F007 BLOK F VISTA SHOP DAMANSARA DAMAI, 47830 Damansara, Kuala Lumpur, Malaysia
Coordinate: 3.19848, 101.58838
Phone: 0192046244

Copyright © 2016 - 2022 ..
VYMaps.com | About Us | Privacy Policy | Listing Submission | Sitemap .