• Delete
  • Edit

About

Inbraakveilig.be | Slotenmaker | Beveiliging is an electrician, located at A, Zeelsebaan 96, 9200 Dendermonde, Belgium. They can be contacted via phone at +32 52 22 21 35, visit their website inbraakveilig.be for more detailed information.

Location :
A, Zeelsebaan 96, 9200 Dendermonde
Added by Jopie, at 14 June 2019

Opening Hours

  • Monday Open 24 hours
  • Tuesday Open 24 hours
  • Wednesday Open 24 hours
  • Thursday Open 24 hours
  • Friday Open 24 hours
  • Saturday Open 24 hours
  • Sunday Open 24 hours

Gallery

Add missing information

Add email
Add business description
Add Social Media
Add Products and Services

5 Reviews

  • Anonymous
    06 April 2021

    Have the lock replaced, extra keys and clamps of the door all solved punctually according to quotation and executed very quickly. We can only be happy about that!

    response / report this review
  • Anonymous
    18 February 2021

    Helped very quickly and efficiently after problem with automatic gate opener not even placed by them. In short, very good service

    response / report this review
  • Anonymous
    09 November 2020

    Horrible customer service. Won't even try to please it's customers by mailing instead of calling and says he's glad to lose a customer who was almost sure to buy if he just mailed instead of called. I'm sorry to have no phone mr discrimination!
    ----
    Super bad customer service. Refused to call. I currently don't have a mobile phone and requested a quote. Was almost certain to buy but I could only email. He didn't want to, so he was very happy to be rid of a customer and to tell me that literally despite I almost certainly would buy if he just made this little effort to email for an appointment instead of a phone. So NOT RECOMMENDED

    Dear Lotte, sorry about your response.
    As an accredited security installer, we must follow certain procedures and we cannot simply e-mail a quote for the security of a building. The security solutions we propose must be correct and conclusive. That is why it is necessary that we come on site and that an appointment is made. The problem was that you didn't agree to this. -> I agreed with this and even asked about it, but you wanted to and could not make the time to make an appointment via email, you refused. Yes there are people without a mobile phone or telephone and yes I have asked several times and no you did not bother and said several times I do not have time just call, no matter how much I tried to kindly ask you to make an appointment via another medium. Your response is incorrect so don't distort the truth, and from the responses to your company I see that I am not the only one who has answered you so crudely and crudely. So think sometimes. Customer friendliness is worth a lot.

    response / report this review
  • Anonymous
    22 July 2019

    Super service 👍👍👍

    response / report this review
  • Anonymous
    21 June 2019

    Super!!

    response / report this review

Rate & Write Reviews