Home - Brunei - Tutong - Brunei Bisnes
Place Types : Health/Beauty
Address : Kg perpindahan mentiri Jln D spg 41, BU2129 Brunei, Brunei
Coordinate : 4.96995, 115.02908
Phone : +6738302312
Email :
Social : facebook.com/740796792652512
191 people like this.
Inappropriate listing? Request for Deletion
Like this? Embed to your site
Outdated or incorrect information? Suggest an Edit

frequently asked questions (FAQ):

  • Where is Brunei Bisnes?

    Brunei Bisnes is a Health/Beauty, located at: Kg perpindahan mentiri Jln D spg 41, BU2129 Brunei, Brunei.

  • What is the phone number of Brunei Bisnes?

    You can try to dialing this number: +6738302312

  • Where are the coordinates of the Brunei Bisnes?

    Latitude: 4.96995
    Longitude: 115.02908

About the Business:

All about offer in all item

Open everyday

What Other Say:

User (27/07/2020 11:08)
Salah satu Produk Ruqyah yang selalu habis dibeli oleh pelangan-pelanggan Ibu ialah Minyak Hiy'kmaah.
Bagi yang ada mak atau ayah yang terlantar stroke ikhtiarkan sapu minyak ini pada tempat yang bermasalah.
Yang selalu MIGRAIN? Sapukan minyak ini ditempat yang sakit dan urut dalam 5 minit. In Shaa Allah. Kesembuhan itu dari ALLAH SWT.
... Minyak Hiy'kmaah ini hanya lah Ikhtiar untuk sihat.
Ibu Nak PESAN : Minyak ini jangan DILANGKAH. Kerana minyak ini telah dibacakan dengan bacaan doa-doa dan ayat-ayat al-Quran yang terpilih dan minyak ini bukan minyak panas.
#DAuryaCantekHQ
#MinyakHiykmaah ___________________
See MoreOne of the Ruqyah Products that has always been bought by Mother's customers is Hiy ' kmaah Oil.

For those who have parents who have abandoned stroke, let's apply this oil to a problematic place.

Who always MIGRAIN? Apply this oil to a sick place and massage in 5 minutes. God willing. Healing is from ALLAH SWT.

Hiy ' kmaah oil this is only an effort to be healthy.

Mom wants to order: Don't step on this oil. Because this oil has been recited with the recitation of prayers and verses of the chosen Quran and this oil is not hot oil.

#DAuryaCantekHQ

#MinyakHiykmaah
___________________Translated

User (22/07/2020 15:28)
Aura Kasih Jamu Warisan, Jamu terlaris pilihan ramai 💕
💛 Formulasi ramuan terpilih dari gabungan alami buah2an dan herba dengan rasa buah-buahan.
💛 MOH Approved (Brunei D.) /Lulus KKM
... 💛 Diantara khasiat Jamu Aura Kasih: 🌸Mengimbangkan hormon 🌸Menghalus dan menyerikan kulit 🌸Mencerdaskan minda 🌸Melancarkan darah n kitaran haid 🌸Mencegah ketidakselesaan faraj 🌸Mengcegah keputihan n bau 🌸Mengatasi masalah sengugut 🌸Mengatasi masalah eczema 🌸Menghindari Insomnia 🌸Mengurangkan selera mkn 🌸Melancarkan sistem dalaman badan 🌸Melambatkan menopause 🌸Membangkitkan keintiman seksual 🌸Melambatkan proses penuaan 🌸Menegangkan payudara dan punggung yg pejal 🌸Menguruskan badan n otot yg pejal 🌸Menambahkan susu ibu 🌸Melancarkan sistem pembuangan 🌸Menguatkan n mengetatkan otot faraj 🌸Mencengah masalah pelupa
💛 Sesuai untuk golongan Remaja yang telah akil baligh, Wanita dewasa, Warga emas, lelaki, ibu yang menyusui
💛 Tiada pantang larang kerana diperbuat daripada bahan semula jadi
💰 : $30.00 (15sachets)
See MoreAura Kasih Jamu Heritage, Jamu best seller of many choices 💕

💛 Formulation of selected ingredients from the natural combination of fruits and herbs with fruit flavors.

💛 PLEASE Approved (Brunei D. ) / Passed KKM

💛 Among the nutrients of Aura Kasih Jamu:
🌸 Considering hormones
🌸 Smooth and brighten skin
🌸 Tighten the mind
🌸 Launching blood and menstrual cycle
🌸 Preventing vagina discomfort
🌸 Preventing whiteness and smell
🌸 Overcome the problem of threatening
🌸 Overcoming eczema problems
🌸 Avoiding Insomnia
🌸 Reduces your appetite
🌸 Launching the inner system
🌸 Slows down menopause
🌸 Awaken sexual intimacy
🌸 Slows down the aging process
🌸 Strengthening breasts and backs that are tight
🌸 Managing body and muscles that are slim
🌸 Adding mother's milk
🌸 Launching the drain system
🌸 Strengthening and tightening the vagina muscle
🌸 Interviewing forgetful problems

💛 Suitable for teenagers who have been akil baligh, adult women, golden citizens, men, nursing mothers

💛 No restrictions from natural ingredients

💰 : $30.00 (15sachets)Translated

User (22/07/2020 11:05)
Siapa kata canella ni supplement untuk kurus jer? Banyak lagi tau manfaat dia yang korang boleh dapat?
Salah satu nya adalah menghilang kan gout dan sakit sendi. Dah banyak yang cuba dan Alhamdulilah feedback nya pun amat memberansangkan.
Cust ni sampai repeat order 2 botol tau.
... #casadiab #Canella
See MoreWho says canella is a supplement for slimming down? Do you know more of the benefits of him that you can get?

One of them is disappearing gout and joint pain. Many have tried it and Thank God the feedback is very interesting.

This customer will repeat order 2 bottles.

#casadiab
#CanellaTranslated

User (18/07/2020 09:37)
Wah dalam satu botol Canella ni anda dah boleh dapat semua? Apa dia manfaat Canella ni ya? Meh akak huraikan yer 😍
- 🥢 Boleh kurus - 🌝 Kulit jadi cantik - 🎢 Turunkan darah tinggi... - 👠 Hilangkan sakit kaki/sendi/arthritis - 🍳 Turunkan Kolesterol -🐜 Turunkan Kencing Manis - 💥 Tambah tenaga - 🦋 Kempiskan perut -🌬 Buang angin dalam badan - 🚽 Lawaskan perut - 💊 Lancarkan period -🍤 Kurangkan gout
Best kan? Dalam satu botol Canella ni jer anda dah boleh dapat semua manfaat dalam 1. Akak jual akak jugak pengguna yer. PM akak sekarang jika berminat nak dapat kan Canella ni kerana stok adalah terhad
See MoreWow you can get all in one bottle of Canella? What are the benefits of Canella? Let me describe it 😍

- 🥢 Can slim down
- 🌝 Skin becomes beautiful
- 🎢 Put down high blood
- 👠 Get rid of leg pain / joint / arthritis
- 🍳 Lower Cholesterol
->>> Put down the diabetes
- 💥 Increase energy
- 🦋 Flatten the stomach
-> Remove winds in the body
- 🚽 Stomach ache
- 💊 Make your period smooth
-> Reduce gout

Isn't it great? In one bottle of Canella, you can get all the benefits in 1. I sell it to the user. PM me now if you're interested in getting this Canella because stock is limitedTranslated

User (10/07/2020 16:39)
💐 BOUGAS FACE SCRUB 💐
✍🏼 Bougas scrub mengandungi campuran bahan-bahan yang sempurna untuk membuang sel-sel kulit mati di muka dan menjadikan kulit muka lebih cerah dan segar. Teksturnya halus dan tidak akan merosakkan skin barrier. Selain itu, scrub ini mengandungi beberapa “active ingredients” yang merawat masalah kulit seperti jerawat, blackhead & whitehead.
📝 Kelebihan Bougas Face Scrub :
... - Formula 4 bahan-bahan organik utama seperti ekstrak bunga sakura, esktrak daun pegaga, esktrak daun teh hijau dan bees wax. -Tekstur yang lembut dan halus. - Sesuai digunakan untuk lelaki dan perempuan. - Membantu mencerahkan kulit yang kusam. - Menjadikan kulit lebih halus dan sihat. - Membuang bintik-bintik hitam. - Membantu memudarkan parut jerawat. - Membantu kecilkan pori-pori yang besar.
💌 Cara-Cara Penggunaan : • 2 atau 3 kali seminggu sahaja • Selepas mencuci muka
💰 : $25.00
Berminat? www.wasap.my/6738302312
See More💐 BOUGAS FACE SCRUB 💐

✍🏼 Bougas scrub contains the perfect mix of ingredients to remove dead skin cells on the face and make facial skin brighter and fresh. The texture is smooth and won't ruin the skin barrier. In addition, this scrub contains some ′′ active ingredients ′′ that treat skin problems like acne, blackhead & whitehead.

📝 Advantage of Bougas Face Scrub:

- Formula 4 main organic ingredients such as cherry flower extract, pegaga leaf esctrak, green tea leaf esctrak and bees wax.
- Soft and smooth texture.
- Suitable for men and women.
- Helps to brighten dull skin.
- Makes skin smoother and healthier.
- Remove black spots.
- Helps to fade acne scars.
- Helps to reduce large pores.

💌 Ways of Use:
£ 2 or 3 times a week only
• After washing the face

💰 : $25.00

Interested?
www.wasap.my/67383023 12Translated

User (10/07/2020 11:56)
❤️ HanaSkin Cleanser ❤️ . ✅Mencerahkan & melembutkan kulit ✅ Melambatkan penuaan (kulit tegang) ✅ Mengecilkan liang pori terbuka... ✅ Menghilangkan serta mencegah jerawat & jeragat ✅ Menghilangkan bintik hitam & parut jerawat ✅ Menjadikan tona kulit sekata ✅ Meratakan lubang bekas jerawat ✅ Meremajakan kulit ✅ Memperbaiki kulit kusam ✅ Mencerahkan warna kulit ✅ Membuat kulit nampak bercahaya ✅ Bersih berseri tanpa noda-noda parut jerawat ✅ Mengembalikan keanjalan kulit
📲https://wa.me/6738302312
#hanaskinbrunei #hanaskin #hanaskincleanser
See More❤️ HanaSkin Cleanser ❤️
.
✅ Brighten & soften skin
✅ Slows aging (skin tense)
✅ Shrinking the pores open
✅ Eliminates and prevents acne & acne
✅ Removes black spots & acne scars
✅ Making skin tone
✅ Leveling acne scars hole
✅ Skin is brightening
✅ Improve dull skin
✅ Brighten skin color
✅ Makes skin look glow
✅ Glowing clean with acne scars
✅ Returns the skin nerve

📲https://wa.me/6738302312

#hanaskinbr unei
#hanaskin
#hanaskincleanserTranslat ed

Similar Places:

1. .cuckcoo_n13
Brunei, Brunei
Coordinate: 4.37927475386, 114.565429688
Phone: +6738284344

2. Arlyn Mamala
Lot 4367 x8 Jalan Maulana Kuala Belait, KB1133 Brunei, Brunei
Coordinate: 4.58851, 114.19504
Phone: 6738648878

3. VN Cosmetics (Brunei)
No. 21 Spg 357, Kg Lambak Kiri, BE1518 Brunei, Brunei
Coordinate: 4.89715, 114.9286
Phone: 2236265 / 8899547

4. Shaklee Brunei - Since 2010
Madang Cube, Madang Complex, Kg Madang., Brunei Town, Brunei
Coordinate: 4.95322317148, 114.953684807
Phone: +673 7173653 (www.nurazashakeminishop.com)

5. Ave Kosmetic Item
Tutong, 3345 Brunei, Brunei
Coordinate: 4.86971, 114.86267
Phone: +673 816 4439

6. Furmon Brunei
ONLINE BUSINESS, SMS/ WA FOR PRICING & CONSULTATION, 6738844609 Tutong, Brunei
Coordinate: 4.8, 114.65
Phone: 6738264063

Copyright © 2016 - 2023 ..
VYMaps.com | About Us | Privacy Policy | Listing Submission | Sitemap .